Calradia'nın selam savaşçıları!
Orta Asya'nın bozkır imparatorluklarından Avrupa feodal ülkelerine, süvari, ortaçağ ordularının ayrılmaz bir parçasıydı. İster lojistik destek sağlayıp ister savaş alanında düşmanları şarj edin, atlar savaşta paha biçilmez varlıklar olduklarını kanıtladı. Bu haftanın blogunda, bu zarif ve güçlü hayvanlara bir göz atacağız ve Mount & Blade II: Bannerlord'da atlara yaptığımız iyileştirmeleri ve değişiklikleri tartışacağız.
Bannerlord'da atlar, gerçek dünyadaki benzerleri kadar önemlidir ve tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi, farklı görevlere uygun farklı ırklar da vardır. Oyunda farklı atlarımız var, çoğu önceki oyunlarımızın oyuncuları zaten tanıdık geliyor. İçerirler:
Orta Asya'nın bozkır imparatorluklarından Avrupa feodal ülkelerine, süvari, ortaçağ ordularının ayrılmaz bir parçasıydı. İster lojistik destek sağlayıp ister savaş alanında düşmanları şarj edin, atlar savaşta paha biçilmez varlıklar olduklarını kanıtladı. Bu haftanın blogunda, bu zarif ve güçlü hayvanlara bir göz atacağız ve Mount & Blade II: Bannerlord'da atlara yaptığımız iyileştirmeleri ve değişiklikleri tartışacağız.
Bannerlord'da atlar, gerçek dünyadaki benzerleri kadar önemlidir ve tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi, farklı görevlere uygun farklı ırklar da vardır. Oyunda farklı atlarımız var, çoğu önceki oyunlarımızın oyuncuları zaten tanıdık geliyor. İçerirler:
- Şarj cihazı
- Çöl
- avcı
- katır
- Sele
- Bozkır
- yük beygiri
Her atın türü, kendi yükü, hızı, manevra kabiliyeti, vuruş noktaları ve atın taşıma kapasitesini belirleyen kendi istatistiklerine sahiptir (bazılarınız zırhdan bahsetmediğimizi fark etmiş olabilir, ama biz buna ulaşacağız!) .
Kampanya haritasında, atlar partinizin hareket hızını büyük ölçüde artırır. Ayrıca, maksimum taşıma yükünüzü de büyük ölçüde artırırlar, ki bu da herhangi bir tüccar veya yağmacının ilgisini çekmelidir. Bununla birlikte, artık sadece bu faydalar için ek atlar satın almayacaksınız: birliklerinizi bir süvari sınıfına yükselttiğinizde, onlara kendilerine ait bir bağlantı sağlamanız gerekecektir (ve geçen haftaki blogu okursanız iyi bir fikre sahip olacaksınız) Bunların istikrarlı bir şekilde nasıl sağlanacağı!).
Atlara yaptığımız değişikliklerden biri, artık bir ekipman yuvası ile gelmeleriydi. Oyuncular atlarını atların istatistiklerini değiştiren farklı tipte heybe, koşum takımı veya zırh ile donatırlar. Bu, oyuncuların mevcut faaliyetlerine bağlı olarak mevcut ihtiyaçlarını daha iyi uyacak şekilde monte etmelerini sağlar.
Hem at modellerini hem de ekipmanlarını oluşturmak için tasarım süreci aslında oldukça basitti. İlk adımımız, farklı at ırkları ve tarihsel olarak kullanılan ekipman türleri üzerine kapsamlı bir araştırma yapmaktı. Daha sonra, oyun için en uygun referanslar olacağını düşündüğümüz şeyi seçtik ve her bir grubun ilham aldıkları farklı kültürleri temsil edecek hiçbir şey bulamadığımız durumlarda yaratıcı bir özgürlük kullandık. Bir sonraki adım, fikirlerimizi hayata geçirmemize yardımcı olacak bazı konsept sanatı yaratmaktı. Bir dizi farklı tasarımı yaratıp yeniden işledikten sonra modelleme aşamasına geçtik. Bu, doku pişirme işleminde kullanılacak her modelin hem yüksek hem de düşük poli versiyonlarını oluşturmayı içeriyordu. Sonunda, onları test için hazır hale getirdik!

Atların her biri, oyunun genel daldırılmasına katkıda bulunmaya yardımcı olduğunu düşündüğümüz çeşitli renklere sahiptir ve buna ek olarak, atlara rastgele olarak atayarak bazı ek çeşitler ekleyen bir at işareti varyasyon sistemi uyguladık. Bacak ve yüz işaretleriyle, daha doğal görünmelerini ve hissetmelerini sağlar.
Yorumlar
Yorum Gönder