Ana içeriğe atla
Calradia'nın selam savaşçıları! 

Haftalık güncellemelerin önceki taksitlerinde, sizi Calradia'nın büyük güçlerine tanıttık ve ortaçağ dönemini kendi başımıza yaratmamız için bir temel olarak kullandığımız tarihsel etkileri konuştuk. Bu haftaki blogda, her bir fasıl afişini sizinle paylaşarak, bir isme yüz ifadesi koymanın güzel olacağını düşündük. Sonuçta, burası Mount & Blade II: Bannerlord…

Gerçek dünya ortaçağ kültürlerinden esinlenerek çizim, flama afişlerini tasarlarken bize sağlam bir başlangıç ​​noktası verdi. Her bir tasarımın alabileceğimiz yön için bize bazı ilginç fikirler veren farklı süs stilleri, heykeller, oymalar, metal işleri, hanedanlık armaları ve her kültürün bayraklarını araştırdık.

İmparatorluk ve Vlandia gibi bazı fraksiyonlar için, başlangıçtan itibaren ne yapmak istediğimiz için oldukça açık bir fikrimiz vardı. Bununla birlikte, diğer bazı fraksiyonlar için bunun biraz daha zor olduğu kanıtlandı. Bunun bir örneği hem Aserai hem de Khuzait'tir. Başlangıçta, bu iki grup için geometrik tasarımlar ile gitmek istedik ama sonunda büyük şekiller ve tek bir odak noktası lehine bundan uzaklaşmaya karar verdik. Bunun için gerekçelerimiz, pankartların, askerler tarafından savaşlara taşınan asıl pankartlardan, dünya haritasındaki her şehrin üzerinde dolaşan küçük simgelere kadar oyunda birçok farklı yerde sergilenmesiydi. Geometrik tasarımların farklı boyutlarda görüntülendiğinde çok fazla görsel gürültüye neden olabileceğini düşündük ve bunun yerine herhangi bir ölçekte iyi çalışacak tasarımlara gitmeyi tercih ettik.

Bu tasarım sürecine sıkı sıkıya bağlı bir şey, hizip renklerine karar vermekti. Her fraksiyonun, birliklerini bir savaşın kalınlığında tanınabilir kılacak, aynı zamanda bu fraksiyonun kültürünü sübtil bir şekilde temsil edecek ayırt edici bir renge sahip olmasını istedik. Diğer bir deyişle, oyun oynama nedenleri için benzersiz olan renkleri seçmemiz gerekiyordu, ancak yine de hizip hakkında bir şeyler söylüyoruz. Grup renklerini seçerken karşılaştığımız bir konu çok oyunculuydu. Her bir hizip için iki farklı renk kullanırız: karanlık olarak birincil (takım 1) ve ikincil olarak ışık (takım 2). Takım renkleri çeşitli UI öğeleri, eşyalar ve giysilerde gösterildiğinden, oyuncuların bir bakışta iki takım arasında kolayca ayırt edebilmelerini ve her şeyin renkli kör oyuncular için görsel açıdan net olmasını istedik



Battania, kuzey-batı Calradia'nın sisli tepelerine iddiada bulundu. Batı Avrupa’nın Kelt’li halklarından ilham alıyorlar ve bu fraksiyonu temsil etmek için topraklı, ormanlık tipte bir yeşilin en iyi renk seçimi olacağını hissettik. Banner'ları için Kelt sanat stilinde stilize edilmiş yaban domuzu, geyik ve tavşan gibi hayvanlara odaklanan birkaç farklı tasarım seçeneğinden geçtik. Ancak, fraksiyon için daha kuşatıcı bir imaj istedik ve daha ikonik ve tanınabilir olan Kelt kültüründen bir tasarıma gitmeye karar verdik. 




İmparatorluk bize tamamen eşsiz bir meydan okuma sundu. Bu bayrağın tasarımı, başlangıçta taştan oldukça uzaktı: Biz, çift başlı kartalın, imparatorluğun, özellikle de Bizans İmparatorluğu'nun (bu fraksiyonun ilhamını aldığı) bir bedeli olduğu için kullanmak istedik. Ancak, İmparatorluk bir iç savaşın eşiğinde olan üç ayrı gruba ayrıldığı için, tamamen farklı banner tasarımlarıyla mı gideceğimizi mi yoksa aynı banner'ı üç grupta mı kullanacağımıza karar vermeliydik (sonuçta, her üçü de hükümdarlar tahtın haklı mirasçısı olduğunu iddia ediyorlar!). Sonunda, genel tasarımı aynı tutarak, bu iki seçenek arasında bir yerde bir rota çizmemiz gerektiğine karar verdik, ama her bir pankartı o belirli hizipin ideallerini temsil etmek için kendi küçük çeşitliliğini veriyoruz.

Lideri senato tarafından kendi rütbeleri arasından seçen Kuzey İmparatorluğu için, derin bir mor ile gitmeye karar verdik. Tarihsel olarak, mor giysiler yaratmak için kullanılan boya çok pahalıydı ve bu nedenle, genellikle imparatorlar, krallar ve kraliçelerle ilişkilendirilen bir renk. Aynı şekilde, güney imparatorluğu için mavi-menekşe rengini seçmeye karar verdik. Bu renk, bir önceki imparator olan Arenicos'un dul eşi Empress Rhagaea'ya oldukça uygun olduğunu düşündüğümüz istikrar ve asaleti temsil ediyor. Son olarak, macera ve risk alma ile ilgili bir rengin portakalın, Batı Mili İmparatorluğu için en iyi seçenek olacağını düşündük. 

Khuzait Calradia'nın doğu bozkırlarından gelen at lordları, ilhamlarını Orta Asya'nın bozkır halklarından alırlar. Afiş için renkleri doğrudan kullandıkları açık ovalardan, ana rengin gök mavisi ışık gölgesinden aldık. Khuzait için özgün tasarımlarımız Türk ve Moğol resimlerinden esinlenerek tasarlandı, ancak bu tasarımların biraz fazla huzurlu olduğunu düşündük ve biraz daha etkili ve saldırgan bir şey istedik. Bu şekiller Orta Asya halkları için önemli olduğundan, güneş ve ay şekillerini tasarıma dahil etmeye karar verdik. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOİ4 osmanlı mod

Bildiğiniz gibi Hearts of Iron IV her ne kadar  İkinci Dünya  Savaşını konu alan bir oyun olsa bile, oyun severler tarafından yapılan modlar ile, Hearts of Iron IV oyununa farklı senaryolarda eklenebiliyor. İşte bu senaryolar arasında biz Türk Oyuncuların en sevdiği modlardan biri olan The Great War bir diğer deyişle  Hearts of Iron IV Osmanlı mod u bugün sizlere tanıtacağım! Baştan söyleyeyim, Hearts of Iron IV The Great War modu, oyuna çok farklı bir boyut kazandırıp, oyunu çok daha eğlenceli bir hale getiriyor. Oyunun ana senaryosundan sıkılanların denemesi gereken bir mod olduğunu düşünüyorum. Hazırsanız Hearts of Iron IV The Great War modu, bir diğer deyişle Hearts of Iron IV Osmanlı Mod  Oyuna başladığınızda iki farklı senaryo bizleri beklemekte. Bu senaryolar; 1910 senaryosu; Avrupa barut fıçısı gibidir. Ulusunuzu savaşa hazırlarken, diğer bir yanda gerçekleşen Balkan savaşları, Agadir krizi gibi sorunlarla da baş etmeniz gerekmekte. 1914 senaryosu; ...

Uzaktan silahlar Bannerlord

alradia'nın selam savaşçıları!  Bu haftaki blogumuzda, Bannerlord'da size sunduğunuz çeşitli silahlara dair genel bakışımızı, oyunun sunabileceği aralıklı silahların seçimine sunarak sarmak istiyoruz.  Rakibinize güvenli bir mesafeden vurma veya az bir misilleme şansı vermeme, sizi savaş alanında büyük bir avantaj sağlar.  Sadece düşmanı seçip sıralarını incelemekle kalmaz, aynı zamanda avantajlarınız için kullanabileceğiniz elverişsiz bir hamle yapmaya zorlayabilirsiniz.  Ortaçağ savaşında bir menfaat avantajının acımasız etkisi, İngiliz longbowmenlerin düşmanlarını taciz ettiği ve sonuçta ezici yenilgiye yol açan pahalı hatalar yapmaya zorladığı Agincourt veya Towton gibi ünlü savaşlardan görülebilir.   Doğal olarak, bu avantajların bir kısmı oyuna geçiyor, ancak, aralıklı sınıfların hem oynamak hem de oynamak için eğlenceli olmasını sağlamak için belirli seçimler ve tasarım kararları vermemiz gerekiyordu (oyun her zaman gerçekçiliği yumuşatmalıdır!)....

Khuzaitler hakında

Khuzait  genel olarak nasıl olacak? Khuzait Level 3 İç Mekanı Tut Khuzait Lord'un Yatak Odası